Könyörtelen-könyvkritika: Jennifer L. Armentrout-Luxen sorozat

A sorozatról először egy pdf-es oldalon hallottam, ugyanis a lány, aki vezette a blogot, egy olyan idézetet állított be az oldal hátterének, ami az egyik főszereplőtől származott. Először csak ,,szemeztem" az idézettel, majd egyre jobban elkezdett érdekelni, hogy melyik könyvből lehet, de a három sor alá csak annyi volt írva, hogy Luxen, ami nekem az ég világon semmit nem mondott. Aztán pár óra múlva rákerestem a címre, majd hosszas böngészés után, amikor végre rájöttem, hogy melyik lehet az első rész elkezdtem olvasni. A történet azonnal magával ragadott, természetesen ezt sem tudtam letenni, aznap egész este (igen, este 10-től reggel 7-ig) olvastam.

 

SPOILERMENTES, rövid story.

 

Katy Swartz és az anyukája Floridából költöztek a világ végére, egy eldugott kisvárosba, ahol még a ,,közeli" boltot sem találják meg segítség nélkül. Katy apukája több éve halt meg egy súlyos betegségben, de az anya és lánya még nem tették túl magukat a traumán. A két fős családot a szomszéd lány kedvesen üdvözli, és az iskolában is szeretettel bánnak vele, de persze kivételek mindig vannak. Katy ugyanis furcsa dolgokat vél felfedezni egy-két iskolatársánál. Talán mégsem olyan unalmas ez a kisváros..Talán mégsem olyan eldugott...

 

SPOILERES vélemény, kérlek ne olvasd tovább ha nem végeztél TELJESEN a sorozattal.

 

IMÁDOM. De tényleg. És most, hogy remélhetőleg minden kedves olvasóm elment, akik még nem fejezték be a sorozatot, végre kifújhatom az eddig benttartott levegőt, és írhatok teljes szívvel a kedvenc történetemről. A könyv első oldalait bizonytalanul olvastam, de ahogy egyre jobban belemélyedtem, ezt sem tudtam lerakni. A luxenek világa magába szippantott, na nem mintha ki akartam volna mászni belőle. Az irónő stílusa egyszerűen varázslatos, sosem tudtam mi fog történni, a poénokon néha hangosan röhögtem, a szomorú részeken pedig bevallom, kicsordult pár könnyem, pedig egyáltalán nem szokásom sírni olvasás közben. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én bíztam Blake-ben, így amikor kivillantotta a foga fehérjét, legszívesebben jól seggberugtam volna. A kedvenc szereplőm Daemon (haha, ki gondolta volna) és Dee, de Katy is közel áll a személyiségemhez. Amikor pedig megláttam a Daemon szemszögéből íródottt sorozatot (sajnos csak az első két részből készült) majdnem kiugrottam a bőrömből. A Hunter-Serena kapcsolatról szóló könyvet még nem olvastam, de Dawson és Bethany románcába belepillantottam.

 

Összességében TÉNYLEG a kedvenc könyvsorozatom, és mindenkinek jószívvel ajánlom.

Köszönöm, hogy elolvastad, remélem segítettem. :)

Bogi