Könyörtelen-könyvkritika: J. L. Armentrout- A visszatérés (Titán 1.)

Jennifer új sorozatának első kötetéről nemrég, az egyik Biztosan-bombakönyv cikkemben írtam. Már akkor sejtettem, hogy jó kis könyv  lesz, és nem is csalódtam.

 

Rővid, SPOILERMENTES story.

A történet a görög Istenek világában játszódik. Seth, az egyetemista korú srác, egész életét ezeknek az Isteneknek adta, azonban Apollón egy nap különleges feladatot ad neki. El kell utaznia, és egy látszólag teljesen átlagos halandó lányt kell védelmeznie. Josie persze meglepődik, amikor a semmiből előtűnik a hihetetlenül vonzó, ám vészjósló pasi, ráadásul mindenféle hülyeségekről dumál neki. De mi van akkor, ha a srác ,,hülyeségeinek" valóságalapja is van?

 

SPOILEREKET TARTALMAZÓ vélemény, kérlek ne olvasd tovább ha nem végeztél TELJESEN a sorozattal.

 

A könyvet már egy kezdeti lelkesedéssel kezdtem el, ugyanis tudtam, hogy J. L. Armentroutban egyszerűen képtelen lennék csalódni. És persze igazam is lett, a könyv fantasztikus. Azthiszem sokak fejében megfordult már a gondolat, hogy Miért nem unjuk már meg a kezdetben egoista és bunkó, majd kedves és védelmező pasikat. És a válasz: nem lehet. Igazából örültem, hogy megint egy misztikus, nem a megszokott világban játszódó történetet kaptunk, mert így két szálon futhat a cselekmény. Nagyon várom a sorozat többi részét, ugyanis az írónő Instagram oldalán nemrég úgy láttam, hogy amikor nálunk kijött ez a könyv, ott már a sorozat utolsó kötetét is a kezükben tarthatták a szerencsések.

 

Tudom, hogy nagyon össze lett csapva, de a suli mellett kevesebb időm jut a blogra.

 

Köszönöm, hogy elolvastad, remélem segítettem. :)

Bogi